3 Advent.

Jag skulle ju ha åkt upp till åre ikväll. Men nu blev det inte så. Är ledig hela veckan. Får se hur de blir med åre sen. Fick ett sms förut idag om att evve ska flytta hem och inte jobba mer. Och jag kan ju inte bo själv där. Blir alldeles för dyrt. Om inte annat vill jag inte bo själv där häller. Så har redan börjat söka annat jobb. Ska ringa i morgon också på något. Alltid bra att börja kolla redan nu. Jag själv borde vara stark och fortsätta på egen hand i åre. Men de bor en liten fegis i mig med. Fast som sagt så har jag inte bestämt än hur jag ska göra. De återstår att se. Jag och nicke har nyss gjort pasta med bacon sås. Efter mycket om och men. Nicke tappade ut alla makaroner i slasken, och jag råka fixa gele klumpar i min sås, som vi var tvugna att sila bort. Haha. Ikväll vet jag inte vad som händer. Blir nog bara lugna pucken för oss. Som helgen annars vart också. Jaja. Nu ska jag gå ner i källaren och lägga in lite ved! Tjao!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Vilken snygg blogg :D :D vad betyder texten upp till vänster? :)

2008-12-14 @ 18:29:58
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: annie

varför ska hon flytta hem?

2008-12-15 @ 21:05:28
URL: http://anniiie.bloggagratis.se
Postat av: Anne

Fy fan vad synd att det inte varar längre. Kan ni inte fixa jobb åt Niklas där uppe då? Puss

2008-12-17 @ 11:47:01
URL: http://www.nogg.se/annes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0