20 December

Och det vankas förmodligen julbord. Lär nog bli super kul om det blir av. Men vi får se. Om inte annat känns de som kvällen kommer bli bra hur som haver.



Gårdagen va väldigt bra. Först var vi ute i birsta hela dagen, fixade lite saker till majas lägenhet och så. Sen drog jag och majs till mig och gjorde oss klar. Slutade med att vi dela på en pizza (godaste pizzan på länge må jag säga). Hamna på nån fest, som sen slutade med krogen. Tror aldrig vi flängt runt på så många på en kväll. Haha. Träffade även vissa som man inte sätt på länge, jätte kul! Men kvällen vart rätt lugn ändå, maja skulle ju upp på jobbet i morse. Så vi var väl hemma vid två.

Nä nu ska jag nog ta mig något att stoppa i kistan. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0