Matförgiftad?

Söndag söndag söndag. Gårdagens kväll började med att jag och evve skjutsade far och annalena, efter mycket om och men. Sen var vi bara tvugna att införskaffa oss en smögga! Vilket var de största misstaget vi gjort. Iaf så slutade allt med att vi vart proppmätt, hämtade Malin, och for in på selånger. Och eftersom vi var nyktra så var de väl kanske inte så värst kul. De som va kul där, var att kolla på alla fjortisar. Shit hur alla "små tjejer" beter sig och går klädd? Tror dom där ordningsvakterna var mer bland 12+ vimmlet än vid öltälten. Haha.
Jaja, vi kom väl hem rätt bra tid. Men, vid strax efter fyra, vaknade jag upp av att de bara vred till i magen. Gjorde så jävla ont!! Låg typ och krampa i sängen, känndes de som. Viste inte om jag skulle spy på plats eller hur de skulle sluta. Rusade iallafall in, bodde på toa ett bra tag. Sen tog jag ett glas samarin och gick ut igen. Men tiden varade inte länge förrän jag var tvungen att springa in igen. Denna gång med byxorna ut och in, bak och fram. Fy fan säger jag bara. Vilken mardröm de va (både med byxorna och magen). Så det sluta med att jag sov inne på soffan tills pappa kom upp. Då känndes de lite bättre, så jag gick ut till mig igen. Trodde de var en sväng av magsjuka, men efter samtalet med evve i morse så konstatera vi att de var smörgåstårtan från Ica. Den som aldrig gjort oss besviken förut. Men eftersom evve vart med om samma skit, till och med samma tid! Så måste de vart den. Skönt att man mår bättre nu. Sitter och gnager på en frukt, frukost känns inte så bra nu, mäst riskabelt.

Tänkte dra till Hassela senare, men får se hur de blir. Ha nyss duschat och så. Satt lär ju göra mig klar först.
Nä nu orkar jag inte skriva mer.

Hoppas eran helg  vart bra! :)

Kommentarer
Postat av: maja

jo den har vart bra:) Men shit! Jag åt av den förra veckan jag med men vat inga problem men jag tror att de som man köper på söndag är sen dagen före eller så å det är ju trots allt rötmånad:( När ska vi umgås då:)?

2008-08-18 @ 13:31:27
Postat av: jossan

Svar Maja:

Ja, nått vare iaf. Men den va ju god för stunden :) Ja, vi får ta och styra upp. Den är 7 sep. eller nått. Den är ju 3 dagar. =)

2008-08-19 @ 16:14:48
Postat av: maja

du får ringa mig nåt vettja för jag löäser sällan svaren på det jag kommenterar:p

2008-08-19 @ 16:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0