Stora gratulationer!

Ja vi börjar väl med Söndagen. Lördagskvällen orkar jag inte skriva om, den var helt ok! Åter till Söndag. För de första fyllde min pm (plast mamma) år! Grattis till henne! Tror hon tyckte om alla sina fina presenter. Men den bästa presenten var väl ändå lill Stina! Ja precis, igår kom Stina. Grattis Johanna och Tobbe! Hon var så söt, har ju sätt en liten bild än så länge. Annars var söndagen som alla andra söndagar. Den var ganska mysig också. För när vi skulle sova så hörde man hur de knastra av regnet på stug taket. Och de är så mysigt! Fattades bara lite muller.

Sen är de ju faktiskt måndag idag. Sista veckan här på Telia även. Så den kommer säkert gå jätte segt. Nicke fick även minst en vecka till på Ahlström. De va ju skit bra. Idag ska Evve provjobba på samma ställe som jag ska till nästa måndag. Hoppas de går bra för dig! Men de tror jag.

Usch, var ganska pigg nyss innan fikat. Sen nu efter fikat vart jag skit trött. Bajs.

Jaja, välkommen nya vecka 32! ♣


Kommentarer
Postat av: Anne

Tack tack. Jag ska hålla tummarna för dej och borgen jag med :D Pussa

2008-08-04 @ 13:37:59
URL: http://www.nogg.se/annes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0