Sista dagen på lovet..

..för många!

Ja, då va mångas sommarlov avklarat. En annan lever sin vanliga vardag utan lov. Men de känns rätt okej faktist. Nog för att jag gärna tar om studenten! Den var ju bara för bäst.

Helgen vart iallafall lugn. Jag och Sara drog en sväng till Hudik på fredag. Var på Dollar och lite andra butiker. Kul att få lite tid med sara också. Sedan vart man chaffis på kvällen. Igår hängde jag på nicke och johnny på någe 4-hjulings grejjs. Kan ju säga att man var ju näst intill ensam tjej. Med massa leriga grabbar och 4-hjulingar. De första jag såg var en kille som stog med bar överkropp, duscha sig själv i en vattenslang, med ett glädje skjut, och armarna rätt ut. (som på film) Allt vart i slowmotion. Men var väl blandade åldrar där. Och lite att se på. Även johnny drog ut i leran, efter ett bra tag. Hehe. På kvällen viste vi inte vad vi skulle hitta på, så jag och nicke beslöt oss för att dra till matfors och se film, med massa chips och dip, och bra surr. Helgen var väl inte så värst händelserik, men ändå bra.

Idag är det ju en helt vanlig söndag. Många med ångest, många glada, jag tror att söndagen helt enkelt är den dagen som innehåller mest olika kännslor.

Min vecka kommer börja med en tripp till Umeå. Ja, precis. Nicke ska införskaffa sig ett par högtalare där i från, efter mycket om och men. Lär säkert bli bra tror jag. Så de ska bli ganska kul. Ska åka en rätt bra tid på morgonen, har nyss gjort massa macker! Vi måste ju hinna dra en runda i stan där också! Och skulle man hitta något, så kan man ju alltid unna sig. Lönen kommer ju i morgon! Yeehoo!

♥          ♥          ♥

Evve var även här förut. Hoppas de blir nått av de vi prata om. Skulle vart skit kul. Men som sagt. Blir väl mer om det i veckan. Just nu har jag inte så mycket mer att skriva.

Nu ska jag ta och kika in andras bloggar, har ju säkert missat massa!


Tjipp och hej, alls-skiva-pastej! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0