Hemma från Umeå.

Våran lilla tripp gick jätte bra, och mackorna var kalas goda. Som tur var fick högtalarna plats i bilen. Men det var på håret! Nu sitter iallafall högtalarna i, men hos oss. Nog fan tog de plats i rummet. Haha. Förstår att flickvännen till killen som sålde högtalarna ville bli av med dom. (Killen var hur schysst som hällst btw). Nog för att de är schysst med stora högtalare. Men dessa var typ smal och lång. När vi fixat högtalarna tog vi en tripp på stan i Umeå. Men det var så himmla varmt och kvaft, så de vart inte så länge. Så vi drog hem rätt så på en gång. Stanna även till i härnösand, var tvungen att köpa spolarvätska på dollar. Avslutade med Hifi klubben. Nicke var ju tvungen att köpa förstärkaren.



Så nu är jag rätt slut i huve. Man kanske blir det av mycket bilkörning. Får se vad de blir ikväll. Jag är så sugen på avokado. Men snart stänger ju ica, så får se om jag drar upp och köper eller inte. Nicke ska hjälpa brorsan med något. Får se vad en annan gör.

I morgon drar jag till evve och slår iväg en -tut- vid ca kvart i 10. Vi ska nämligen till stan/birsta! Hoppas på mycket fynd. Tänkte inte slösa så jätte mycket. Kom även på en grej jag skulle göra. Ska handla de jag behöver i morgon, sen ska jag ta ut en viss summa. Då får jag klara mig på dom pengarna så länge som möjligt. Jag ska nämligen ta ut bankomatkortet och ha de hemma i en låda. För man slösar lite extra mycket när man vet att man har pengar. Så nu ska det bli ändring! Tyckte jag var ett smart drag från mig! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0