Fefefefe-redag!

Började med sovmorgon idag, skönt! Sen blir de till att sluta tidigt även denna dag. På eftermiddagen ska mor komma och hämta mig och nicke, för vi ska åka och fira Noel! Lillskiten blir ju 1år. Gud vad det har gått fort. Annars ikväll har jag inte en aning vad som händer? Det är ju inte sånt där kanon väder häller. Regnar ju lite titt som tätt. Får se om vi stannar i Matfors eller om vi kanske drar till Hassela och kikar vad några ska göra där. Många är ju i rättvik. Ja, de finns väl inte så mycket att skriva om just nu. Själv sitter jag bara och är jätte mätt, och lite smått ont i magen. Tror jag åkt på en sväng magkatarr, av all medicin o skit jag käkat. Tänk att de alltid ska vara nått! Så idag lever man på yoghurt.

Nicklas den skiten ska ju få smögga på jobbet. Och såklart Ica i matfors. Jag blir faktiskt avis. Men både jag och pappa har hotat han lite smått att ta med bitar till oss hem. Men sist ja prata med han idag, så skyllde han på att de inte går att cykla med bitarna. Men de ska nog gå och lösa. Han får de inte lätt annars, Hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0