Äntliiiigen!

Idag hade jag och evve lite små kul. Roligaste var nog när posten kom. Haha. Men va säger du evvsi? De vart väl rätt bra :). Så idag har de inte hänt så mycket. Mästa tiden gick åt till vårat lilla arbete. Eller ja, evves arbete. Sen har jag småfixat lite efteråt bara. Men behöver evves hjälp igen..eftersom ingen vågar hjälpa mig. Hon fick lov att komma sen. Men tror att hon själv är lite nyfiken också. Ingen bil har jag nu häller. Den lånade brorsan och catrin till stan. Så de blir till att vänta på dom, och evve såklart. Sen beger jag och nicke oss till Hassela. Blir iallafall kvar i hassela ett tag. Så kommer inte vara inne på internet nått på några dagar. Men de är ju bara att slänga iväg ett sms eller så. För jag kan ju svara nu, har ju faktist gratis sms! Wiho. Nog för att jag haft de ett tag. Men äsch.

Jaja, hoppas alla har de bra! För ja känner mig rätt glad! :D

Satt även och tänkte på en goding på jobbet, eller rättare sagt förra jobbet. Telia. Den ända som kommer fatta nu är bla. Anna. -Hallon? Haha. Vissa kanske känner igen att folk sa förr "Hallon" när de svarade i telefonen. Jag har iaf vart med om när de va poppis. Men trodde inte jag skulle få höra det på jobbet. Helt seriöst och som om inget spec hade hänt. Ojoj. De va ju nästan gulligt att höra. Nu snackar vi inte om någon ungdom. Utan en som mer närmar sig pension. De va så kul att höra! Saknar dom på Telia lite faktist. Hade ju hällre vart där, än där ja är till och från nu.

Nä nu ska jag avrunda med..

So long suckers! 

Kommentarer
Postat av: evve :)

Jag tycker att det blev sketa bra :D !!! <3

2008-08-21 @ 21:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0