Fredag den 13.

Hua vad jag är dålig på att skriva.

Fredag igen
, hinner knappt med veckodagarna.
Har jobbat ett halvdags pass idag. Skönt såhär på en fredag.

Nu har jag gjort i ordning lite papper som ska postas o in på AF. Så ska hämta upp Evve strax efter ett, så ska vi in till stan och göra lite ärenden. Sen ska vi träffa räven, och grejja lite med vänen inför rättvik. Wiiho! Ska även titta på ett par däck och fälg till bilen min. Äntligen säger jag bara! Hoppas dom är bra.

Ikväll blir det lugnt. Nicke frågade också vad jag skulle göra. Så nu slutade det med att det blir middag hos mig, så kommer nicke o evve är med också. Mysigt. Chill och mys!

Nä, nu ska jag göra klart de sista,
och snart dra mig mot byn för att plocka upp en sit unge :)


Ha en bra fredag kväll!





Snart är sommaren här.


Kommentarer
Postat av: Maja

tack hjärtat! har bara väldigt svårt att se såhär i efterhand :s

2011-05-22 @ 14:14:46
URL: http://frokenmmm.blogg.se/
Postat av: Maja

Ett år har gått och det är fredag den trettonde igen;p Hur går det med bloggandet?

2012-07-14 @ 21:42:05
URL: http://frokenmmm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0