Blink blink

Nu skiner lägenheten.
Disk-berget är borta och det lucktar så gott här hemma!

Känns så skönt att fått det gjort. Har gruvat mig för att tagit tag i denna jävla disk. Och ju mer man drog ut på det, desto mer växte högen. Men nu glänser köket! Samt alla andra rum också.

Nyss beställde jag mer av de rengöringsmedlet jag har börjat använt. Jag som alltid haft svårt att hitta nått bra, har nu funnit det. Jag tvekade först om jag skulle köpa och testa, så köpte bara ett prov sett. Men det var ju super bra. Så jag fortsätter använda det, trotts det kostar lite mera. Men det är ju så himmla drygt också, så det räcker ju jätte länge.


Jag beställde från Kicks.se, då fick man betala i januari.
Perfekt! Har jag lite tid att lägga undan pengar på.

Nu blir det en dusch innan paradise hotell börjar!


Kommentarer
Postat av: Maja

Vart köpte du testern nånstans:) Jag kanske oxå äntligen kan hitta nåt som fungerar ;D

2010-11-24 @ 09:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0