Liddididi diii.

Då var det fredag igen.
Jag som nyss tyckte det var helg.

Idag ska jag jobba kväll. Slutar halv tio. Sen är jag ledig lördag och jobbar söndag. Men det stoppar inte mig från att följa med på crousing i morgon i Sollefteå. Planerar man rätt så går allt. Och det ska bli skit kul!

Måste bara säga att jag älskar min hårfärg nu.
Spelar ingen roll om någon säger något annat. Still super nöjd!



Även om de kanske bara är vanligt mörkt och lite slingning på sidan.
Men det behövs inte så mkt för att bli bra!



Senare ikväll när jag slutat sitter det väl 2 pepparkakor hemma. Far och Annalena kommer hem från Turky ikväll. Får se om jag kanske hinner före dom ändå. We will see.

Nä, nu ska jag dona lite av det sista.
Sen go for work.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0