Helgen har varit super.




Jag åkte som sagt till Hassela redan på torsdag kväll. På fredagen drog jag, Nicke, Sara, Erik och Jenny till stan. Först för att uträtta lite ärenden, sen vidare till Maja och Erland. Där spenderades kvällen. Jag och Nicke drog senare på natten till mor och sov där. Medans dom andra sov hos Majs. En hel-bra kväll!

Lördagen var vi i stan hela dagen. På någe lastbils-grejs och sen yrade vi runt lite i Birsta igen. Åt slush och glass. Senare mot eftermiddag/kvällen drog vi till Hassela. Där såg vi film och hade det mysigt. Frasen finns det hjärte-rum, finns det stjärte-rum stämmde bra in då. Mys.


Jag skulle även jobba denna söndag. Så det var bara att palla sig upp i morse vid 6 tiden och dra hem till Matfors för att jobba några timmar.


Nu har jag slappat någon timme.
Så nu tänkte jag dra till lägenheten och riva lite tapeter och sånt jocks!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0