Blir super.

Hade jag inte ställt klockan så hade jag säkert vaknat jätte sent idag. Men bara för att jag ställde klockan så vakna jag super tidigt istället! Men det gör mig inget.

Ska om någon timme ut och gå med Jess. Ska bli jätte skönt. Synd det inte är någon sol, hoppas den visar sig sen. Och det får gärna sluta snöa!


Senare efter våran lilla prommis, så ska vi dra på IKEA. Jag ska inhandla lite. Jag det ska bli så kul att få köpa detta så jag får någon årdning!

(Klicka för att förstora)

 



En klädställning,
känns som en skit bra idé att införskaffa mig nu








Sen lite galjar.
Men bland annat en sådan rolig en.
Är ju perfekt till brallerna.






Så det blir najs tror jag! Så en riktig vår städning på det. För jag tror inte jag har vår städat min lilla stuga än. Om inte så blir det en gång till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0