Helgen!

Var som sagt ledig i helgen.
Och vilken super helg det var.

Fredagen jobbade jag först. Senare på kvällen gick jag till Evve. Vi körde lite spel och drack. Tänkte dra in mot stan senare. Men då kom R och ville se min lägenhet, så han kika på både min och Evves. R skulle nämligen fiska i Matfors. Så när han var klar fick vi åka med han in till stan. Vilket resulterade att vi åkte hem till honom och fortsatte. Hade jätte kul, som vanligt. Jag blev såklart kvar i stan.

 




Så lördagen började med film och slöande tills att Evve hämta mig. Då hade klockan bara runnit iväg, så vi slog våra kloka huvuden ihop och kirra gomat hemma hos mig. Kvällen fortsatte även där som fredagskväll. Men då tänkte vi dra på dragbåtsfestivalen. Men kom inte så långt. Natten slutade för både mig och Evve i Finsta. Kändes som man vaknade på en helt annan planet. Haha.


Igår var man tröttaste än tröttas i alla fall.
Men helgen var jätte bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0