Så nöjd!

Då var man färdig kapad och färgad i håret.
Och gud vad nöjd jag är!

Högen med hår var så mycket att man skulle kunna tro att det var allt jag hade på huvudet. Men de bevisar ju bara att det inte var konstigt att jag fick mycket tover. Även om jag tyckte om mitt hår också.

Känns i alla fall super bra just nu. Jag struntar i att lägga in en bild. Bättre att folk får se när man träffas. Så man inte får en skev bild av frippan.




Fick även mer jobb i helgen.
Eftersom jag jobbar i morgon till kl. 15.00 och sedan vidare och med tjejen, och även jobbar på lördag till kl. 17.00 så struntar jag i att åka till Hassela i morgon. Känns som jag kommer måsta åka tillbaka direkt. Så lördagen blir det att vara med och grilla med dom underbara i kära Hassela. Även om jag hade velat åka redan i morgon. Men ibland blir det inte som man tänkt sig.


Ikväll ska jag och min mor gå på bio. Ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0