Japp..




Det känns ovärkligt, spännande, pirrigt, och jävligt bra! Bestämde mig idag. Så nu är det bara lite saker som ska kikas upp, sen skrivas kontrakt och så. Gud så roligt!

Fick även en el-grill av min underbara mor idag. Vi var på ett typ av loppis. Och där stod den. En liten mini variant, och som ny! Perfekt! Tack ♥



I morgon blir det jobb. Börjar kl. 07.00 och jobbar fram till 17.00. Så det blir en heldag. Är jag ledig på dan på fredag, så ska jag och mor fara på Dollar i hudik och kika lite. Ska bli så kul!

Till helgen ska jag till Hassela. Längtar som ett tok. Kan hända att jag jobbar också, men kan ju göra två saker samtidigt!


Idag såg jag även för i år första tussilagosarna!
Snart är det sommar!

Kommentarer
Postat av: Elin

men Joos vart ska du flytta??

2010-04-16 @ 22:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0