Kom hem i morse.

I morse vart det att klockan ringde tidigt. Jag och sara skulle åka ifrån hassela. Men såklart när man själv måste gå upp, så va nicke lite krasslig och hade jätte ont i ryggen så han kunde inte jobba. Då ville man ju bara ligga kvar. Men icke.

Måste ju säga att vilket jäkla tråkigt väder det är ute. Alldeles grått ute. Inge kyl ju!

Helgen har vart jätte kul. Halloween fest, och halloween middag! Tyvärr har jag inte så många bilder sen middagen eller festen. Det va väldigt synd. Vi hade pyntat med insäckter och spindelnät och massa ljus.

Men nästa helg blir det lugnt :)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva just nu. Måste ta och skriva om mitt Cv också. Nu när jag har ett litet jobb lär man väl ska nämna det. För de låter lite bättre än att vara arbetslös!





































Jag på halloween festen!




Middagen, vi var inte utklädda där. Men tanja och rästen var det ;)



Rockstars!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0