Det är måndag..

..och jäkligt tidigt på morgonen! Jag klev upp kvar i sju. Känner mig hyffsat trött. Är inte riktigt gjord för sånt här.

Varför är sängen alltid som skönast när man måste kliva upp?

Jag går iallafall upp såhär tidigt är för att göra ett besök på Lernia idag. Hoppas på att de är nått bättre än vad alla andra säger som vart där.

Evve ska också följa med in till stan, haha! Vi gjorde en fin deal igår. Jag hjälper henne med att flytta ett bord och stolar, och hon joinar mig till stan. Men tror inte hon tyckte det var en lika bra delal när hon fick höra vilken tid! Får se om vi kanske träffar på sara också. Hoppas!

Helgen, har faktiskt vart jätte rolig. Men inte sådär jätte lugn precis. Så jag längtar till nästa helg, för då ska jag bara slappa! Och kunna sova länge, och bara chilla.


Nä nu ska jag dona det lilla sista, sen närmare åtta bär det av till evve.
 



Inte bara jag som kanske fastnat för denna låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0