Shopping!

Torsdag, dagen innan helgen börjar.
Skrev inget igår, var lite halv slut efter att ha käkat kanon god mat med mor och håkan. Så få ta och knappa ner lite nu istället.

Idag har jag och mor vart ute och rännt hela dagen. Först var vi hos farmor och åt lunch. Jätte god vitlökspaj och en västerbotten. Var så jäkla gott! Sen drog vi till stan. Skulle igentligen på birsta också, men de behövdes inte. Vi hittade det vi skulle. Mor hittade jätte fina kläder, ett par jeans och en huvtröja och två andra tröjor. Jag själv fick ett par jätte schyssta jeans! Tack så jätte mycket! Kruxet är bara att jag måste prova dom nu någon dag, och se om de går ut sig. Fick tipset att köpa dom lite för tajta, för dom gick tydligen ut sig extra mycket. Så min rumpa trivdes inte i början, men får hoppas de ger sig!

Även nackspärr fick jag på köpet idag. Men de blir väl bra nån gång,
nu börjar Sveriges värsta bilkörare igen från pausen!

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0