Rise and shine..

Nog för att jag vaknade rätt sent, runt 11 idag. Men halv 12 var jag ute på stan! Mor frågade nämligen om jag ville följa med ner på stan med henne och Rita. Och varför inte. Kunde ju vara kul. Så de slutade med att Rita bjöd både mig och mamma på lunch! Jätte gulligt. Det blev sallad/tacos buffé på piccolos. Eller hur de stavas. Och kan ju säga att de var super gott! Sen gick vi på stan ett tag, Rita gjorde stora fynd. Men både jag och mor kände inte för att slänga ut massa pengar. Nog om de inte hade vart helt fel. Hittade iallafall en tröja som jag vart jätte sugen på. Får se om jag kanske måste gå tillbaka i morgon och köpa den, om den finns kvar de vill säga. Sen blev de att sitta och surra på charm. Jätte mysig dag med dom! Värkligen!

Så nu är jag bara hemma. Man blir rätt trött efter en sån här dag. Men att de blir mörkt, har nog ett bra skäl till de också. Så får ta de lilla lugnan nu och bara slappa till middagen. För vid åtta ska jag dra ut igen. Fixa lite saker.


Kände även nu att magen börja prata för sig själv.
Längtar nästan tills vi ska äta. Länge sen man kände den känslan nu.
Nog för att jag vart ute o rännt. Haha.
 


Ha en fortsatt bra kväll alla.
De ska jag försöka ha!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0