Inte längre!

Arbetslös. Och det känns guld. Nu ska jag satsa på detta jobb. Allt kommer gå jätte bra, bara jag ge fan på det. Så den 17:de kommer jag att börja jobba på Telekiosken i stan.



Ska in nu snart också och snacka lite med chefen. Men först blir det att åka med evve och hämta p-piller. Var ju igår en sväng i birsta. Evve var också med. Vi tänkte att vi kollar på lite nyårs kläder! Så roligt att evve vill ha klänning. Var ju inte precis igår. Hon hittade även en super fin! Men fanns inte rätt stl. Så idag ska vi kika om det kan finnas i stan kanske. Hoppas! Den va så fin. Annars ska vi leta gärnet efter en annan. Själv har jag hittat min. Men ska kika om det finns en annan stl också, annars behåller jag denna och syr in. Älskar den!



Hare gött!

Kommentarer
Postat av: natalie

Va kul! Jobb som jobb i denna "kris" Hoppas allt är bra? :) kram

2009-12-03 @ 10:35:48
URL: http://jennynatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0