Påsken över.

Fredag kväll åkte jag ju till hassela. Då på kvällen vart det inte så mycket, men la mig inte tidigt för det. Låg och pratade i sängen ända till tre ungefär. Lördagen där emot, då vart det först en nykter afterski, sen fest på stjärnan. Och jag hade faktiskt skit kul! Synd de blev lite som det blev. Och att en annan fick leka morsa. Men tror det var ganska tur, annars hade de nog kunna gått värre. Aja skit samma, sålänge man själv inte bråka. Kul va det!

Söndag morgon, va det jätte fint väder. Jag och nicke beslöt oss för att köpa juice. Och sedan käka frulle ute på altanen. Det var nog de skönaste jag gjort på länge. Sen satt vi ett bra gäng på kiosken, och åt glass i solen. Och snackade massa strunt. Hur mysigt som hällst! Jag älskar bushen!
 
Måndagen blev inte så mycket gjort häller. Jag och nicke såg typ film, och sen rann bara tiden iväg. Senare på kvällen åkte jag till matfors. Har ju lite saker att göra satt.

Idag ska jag träffa evve. Va ju kanon väder idag också! Hoppas det håller i sig. Och denna ved hög som jag rallade upp förut. Tro inte på fan att lite av den har rasat! Men jag sa faktiskt att jag skulle lämmna lite ved för att se om denna håller sig uppe, tur var väl de. Annars hade de bara vart massa skit göra. Så ska väl göra ett nytt försök sen!

Nä nu måste jag gå in och göra mig mer klar. 


Tjing Tjing! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0