Jahapp..

Ja då sitter man på jobbet, alla har typ gått! Så har ingen att prata med. Trist. Men vill inte gå såhär tidigt. Och vad gör man då? Jo, man smider planer med Evve. Haha. Och jag tyckte vi kom på ganska bra saker! Så måste ju bara lägga upp en bild på 2 flugor i en smäll :) ♥




Måste även bara säga, skönt att vädret blev lite sämre! Annars hade jag lide reält av att sitta kvar här. Vem vill lixom sitta inne när de för en gångs skull är fint väder på 12345569878 år?





Ny laptop kanske?
Jaa, jag är bra sugen. Men blir det inte denna månad, blir de isåfall nästa månad! Garanterat.  


Men då vet jag inte om denna goding finns kvar? ♥
Denna vill jaaaaag haaaa! Lägg märke till mönstret! (om det syns).

Kommentarer
Postat av: Evve

Niice den hurru ;D funderar du på att skaffa ett växthus ?

2008-07-15 @ 13:00:02
Postat av: Jossan

Evve: Japp! Vill odla massa. Hehe. Fast ätbart :) Men de kanske är försent nu, eller vad tror du ?

2008-07-15 @ 13:06:06
URL: http://jossankrantz.blogg.se/
Postat av: Evve ;p

Ja alltså ja vet inte :o man kan ju alltid testa.. men man kan ju börja med ett litet växthus ;D ska vi skaffa ett ;P ?! haha :D

2008-07-15 @ 14:42:13
Postat av: Jossan

Evve: Ja vi borde! ;)

2008-07-15 @ 15:15:05
URL: http://jossankrantz.blogg.se/
Postat av: Anna

Den där dum-datorn har jag..är helt värdelös, tror jag lämnat in den på service 3 ggr sen bara januari..

2008-07-23 @ 10:33:59
URL: http://annasaraolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0