28 December

I morgon är sista dagen jag jobbar till jag bär mig hemmåt. Men jobbar på fredag igen. Tänkte ju fira nyår här uppe i åre. Men nu slutade det med att vara på hemmaplan istället. Vilket jag tror kommer bli super ändå. Fast känner en liten panik ångets över en sak. Som jag nog inte är ensam om som tjej. Vad ska man ha på sig!?


Och som vanligt tycker jag att  garderoben är helt tom, finns inget att ha på sig. Någon som känner igen den symtomen kanske? (där har vi fördelen med att jobba nyår). Sen är det ju massa röd dagar nu. I morgon hinner jag absolut inte gå och kika efter något. Så det får bli på tisdag. Sara behövde också gå en sväng, så vi får väl göra de bästa båda två till att leta. Hoppas värkligen på nått riktigt fynd, de är ju trotts allt mycket rea nu..tror ja?

Kanske ska träffa maria en sväng också, de hoppas ja värkligen på. Var inte precis igår.

Nä nu är jag så härrans trött. Så jag avrundar här. Kanske inte nått givande inlägg precis. Men de kanske inte är så ofta de häller. Hehe. Godnatt med er! Sweet dreams!

Kommentarer
Postat av: Anne

Gaaah, jag vet precis hur du känner. Jag kom typ nyss på att det är Nyår imorn. =/ Måste försöka hinna med en sväng på stan idag. Har du kommit på vad du ska hitta på på nyår? Puss

2008-12-30 @ 10:10:35
URL: http://www.nogg.se/annes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0