You were born this way, baby.

Måndag, och jag är ledig.

Hade gärna kunnat jobba. Men på nått sätt va de skönt att slippa kliva upp tidigt efter helgens bravader. Helgen har varit jätte bra tycker jag. Men nästa helg blir garanterat lugn, och skön!

Idag har jag städat och tvättat. Är inte klar än. Men är inne på 3:e maskinen tvätt nu. Sen får det bara bra. Så ska väl dammtorka lite, och sen dra en till sväng med snabeldraken, och sist torka golvet.

Skönt när man kan ägna en dag åt sånt här tycker jag. Så man får de gjort. Tur man inte hade typ någon disk. Det är det värsta, eller segaste.



Har suttit och tänkt på min Sara idag. Hoppas det gick bra för henne med körkortet förra veckan. Och att hon snart är klar med det. Tror jag ska åka till hassela nu i veckan och hälsa på och fixa lite saker. Konstigt hur det kan vara så skönt att komma bort på vissa platser.



Är hon inte fin Sara?
Man kan ju inte mer än att tycka om henne.

Kom på en sak nu också när jag satt och skrev.
Snart dags för lite grillning! På Evves ballkong! När vi får pengar, och massa sol.

Då ryker grillen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0