Vilken kanon lördag!

Helgen blev så jäkla roligt. Man ville bara inte att kvällen skulle ta slut. Va först fyra st som skulle sova hos Dessie. Men det slutade att det bara var jag och hon. Vissa hade lite för kul. Haha.



Eftersom vi la oss 8 på morgonen, så va vi väl inte så jätte snabba på söndagen att komma ut. Men det slutade med att vi brudar träffades o snackade massa från kvällen. Sen drog jag och dessie till räven. Blev där hela kvällen. Så skön söndag. Och tiden bara rusade iväg.

Måndagen åkte vi till birsta för att fixa lite. Jag fick även hem en ny resväska. Jätte fint är den! Tiden gick även super snabbt även igår.



Och nu är det redan tisdag!
Dagen har bestått av att jag plockat lite. Sen kokat soppa. Och donat. Har även dokumenterat lite under dagen.

En bus fröken som fortfarande är i kamp om att få tag på en fluga.



Skruvade upp min sån där hållare. Tyckte det vart riktigt fint faktiskt.
Så den är jag nöjd med. Lätt värt 10kr! Haha.



Limpan såg ut att sova rätt skönt där. Mys-fisen!




Ja, sådär trött lär nog en annan vara ikväll också. Efter tränings passet.

Tjipp o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0