Nomn nomn!

Kan ju börja med helgen kanske.

Åkte till hassela på fredag eftermiddag. Kvällen slutade med att jag och nicke åkte på gymmet och såg film med några andra. Sen strosade runt lite i bilen. Blev en väldigt lugn kväll.

Under lördag, på dagen, åkte jag och sara ut till Linda och hela familjen. Så mysigt att träffa er! Alltid lika roligt. På kvällen åkte jag, nicke, sara och erik in till stan och såg Hur många lingon finns det i världen. Den va så bra! Ett tips att se! Och på bio framförallt.

På söndagen var jag tvungen att åka hem rätt tidigt tyvärr. Skulle skjutsa hem pappsen som också var i hassela. Hade gärna varit kvar massa länge till. Men man ska sluta när det är som bäst. Eller?



Nu är det även såhär,
att jag ska göra mitt 1005445641 försök att få ordning på kroppen. Har fått mina underlag inför detta, och ska även klara detta nu. Skönt att även evve är med och har sina mål. Känns som båda vi menar allvar nu. Så igår satt vi och pratade igenom va vi ska äta, hur vi ska träna och allt sånt. Känns jätte bra! Och första dagen var idag. Så nu ska jag fixa ett måttband och en våg när jag får pengar. 

I morgon blir det även jobb 7-12. Sen tänkte jag dra och träna!

Mission beach 2011 is on it´s way! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0