Wiiiooo wiiooo.

Viken bra helg!

Jätte bra helg har det varit.
Fredagen tillbringades med Dess och räven. Vi fixade så Dessie fick hem ett nytt köksbord bland annat, sen massa annat bus. Gjorde plättar och äppelpaj osv. Mysigt. 

Lördag drog jag till hassela. Var bjuden på middag hos Linda och Uffe. Fick äntligen träffa goa Edvin. Oj så stor han blivit. Han fick bland annat en skinn jacka av mig, så han blir snygg inför brudarna till våren. 
Va så roligt att träffa alla! Hade saknat er så mycket! 

Söndag drog jag, Sara och Linda till hudik för att gå på Dollar m.m. Alltid lika kul att gå där, när man inte varit där på länge. På kvällen åkte jag och Nicke hem till mig.
Såg film och tog det lugnt. Väldigt skön helg har det varit!



Idag skulle jag till birsta med Evve.
Men det slutade med att jag och Nicke åkte in en snabbis innan också. Så har varit dit 2 gånger idag. Helt slut i kroppen! Men har införskaffat lite nytt hemma. Så när jag städat klart i morgon, kommer det bli jätte bra!

Ikväll blir det film igen, efter Nicke slutat jobbet. Jag skulle väl igentligen ha städat lite till, och hunnit baka tills i morgon. Men är så jävla trött i kroppen efter allt flängande idag.

Nu blir det kall-vispad nyponsoppa! Mmmm!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0