Liiidididi dooo.




Idag har jag fått två bra saker undan stökade. Har ringt och pratat med ROP om inskolning. Vilket resulterade att man måste maila ett mail till dom. Sen får man tydligen svar om det finns några ställen. Frågade till och med om jag själv kunde ringa till olika ställen, men dom kommer bara hänvisa mig till ROP.

Sen ska jag även byta från Alfa kassan till A-kassan. Så har pratat med A-kassan nu, så väntar på brev från dom. Sen Alfa kassan hade ju naturligtvis inte öppet nu, så får ringa dom någon annan dag här i veckan.



Känns jätte bra att kirra allt de där nu. Så man har det gjort.
Nu ska jag hålla tummarna varje dag att jag får nått besked ifrån ROP.
Tänkte även kika på lite andra jobb också när jag ändå är igång.

Idag blir det att jobba kväll. Sen har jag även två till dagar med jobb framför mig. Skönt!

Take Care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0