Dom är de bästa.

Ikväll åkte jag ner till pappa.
Kände att jag var tvungen att prata ut lite. Hur jag kände och tänkte.

Och det finns inge skönare än att få vädra ut sig. Så måste säga att jag älskar värkligen mina underbara föräldrar. Vad skulle jag göra utan dom. ♥

I alla fall, så har jag lagt upp en plan nu.
Mitt första steg är att utöka mitt jobb. Så i morgon ska jag ringa runt och se om det finns nått i stan att erbjuda inom de jag håller på med. Spännande.

Steg för steg kommer detta bli jätte bra!


Kommentarer
Postat av: Maja

Älskade vän! Örjan (martinas make) jobbar med exakt samma sak som du och dom söker folk:) Dom ringer in Örjan hela tiden på extra jobb:) Finns även chans till nätter om man vill tror jag! Love you darling! Puss

2011-01-13 @ 16:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0