Även bloggen står still.

Har inte bloggat på jätte länge. Har tänkt, men inte orkat.
För jag hade tappat lusten helt till det.

Just nu känner jag att allt står stilla. Funderar starkt på om jag skulle ha flyttat till stan. Kan ju fortsätta jobba här i matfors, men även inskola mig på mer jobb i stan.

Känns som jag inte kommer någon vart med mitt liv när jag bor kvar här. Älskar denna plats jätte mycket, men kan faktiskt inte vara fast här för alltid. Går ju att flytta tillbaka sen. Men på vardagarna gör man ingenting om man inte jobbar eller städar. Eller vist, åker in till stan om man har råd.
Har även suttit och räknat lite, och jag kommer förmodligen inte gå någe back på att flytta till stan. Tänk vad kul det hade varit? En riktig förändring. Bara att få börja träffa mer människor om dagarna kommer göra susen.

Så jag tänker faktiskt hålla lite koll. Även om jag inte bott här ett år äns. Till och med jobb chanserna ökar ju en liten liten procent av att bo i stan.

Men vi får se hur det slutar. :)

Hejhopp!


Kommentarer
Postat av: elin

klart du ska flytta till stan joos då kan vi ju ses oftare också=)

2011-01-15 @ 12:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0