Vilken rolig dag.

Thank you Djisus!
Jag kände mig bättre idag. Ingen frossa när jag vaknade.

Så jag och Maria drog till stan idag. Gick på skopunkten, och sen strosade vi på stan. Käkade lunch och så. Även mina linser var klar redan idag! Gud va glad jag blev. Så tröck i som direkt.

Fick lite handlat ändå idag. Men tyckte väl vi fyndade rätt bra. Och äntligen har jag kunnat köpa ett par skor jag ha velat haft hela vintern o lite innan.


Denna tröja för 49kr :)



Dessa dojjer för 300kr bara. Tyckte jag inte va för dyrt. Och ja, de är säkert många som har sånna här redan. Men det struntar jag i. Jag tycker dom är så snygga. Kan vi vara snygga tillsammans!

Sen köpte jag en till tröja för 49kr. Men den har jag ingen bild på. En t-shirt typ. Också jätte nöjd med. Så nu känns det bra. Fick även med mig en ca 1kg godis. Få bli mitt knark medans jag jobbar i helgen.

Så tack Maria för en jätte bra dag ♥
Nu tacka jag för mig. Hoppas alla får en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0