Tror jag behöver ett strykgärn.

Gud vilket skönt väder det va ute.
Va ute förut, och vinter jackan fick självklart stanna inne.
Älskar soliga dagar! Man blir så lycklig.

Idag blir det att umgås med tjejen.
Bara hon har slutat praktiken sin.

Igår och idag rasade det in sms om jobb. Så det var ju bra. Har i alla fall 3 dagar i veckan spikade denna månad. Så brukar man ju få mer samma vecka. Så denna månad ska nog bli bra också. 

 


Mina skor kom idag! Och jag är så jävla nöjd. Blev inte mindre nöjd när jag såg att dessa på bilden kosta i butik 249kr, men jag betala bara 74kr för dom. Värkligen älskar dom! Även de andra paret också. De va ett par röda "converse". Som jag hade förra året. Skulle vilja ha vita också. Men dom tar vi senare. Haha.


Kan man få för mycket av skor?
Isåfall måste någon berätta det för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0