Merameramera.

Kunde man vara annat än glad i morse!
Shit vad varmt det kändes. Och solen kikade fram.

Kände hur allt runt om en bara kopplades bort och man blev så lycklig av det fina vädret. Mer av sånna dagar tycker jag! Hoppas.

Har avklarat halva av min dag idag. Bara andra passet kvar för idag. Ska väl ge mig iväg strax. Blev ju lite febrig och mådde skit i torsdags. Men det har bara gått åt rätt håll. Så idag är jag mest trött bara. Tack o lov!

Så hoppas att mina kära vänner som ligger sjuk,
också piggnar på sig någon gång snart



Nä, nu ska jag göra mig lite klar. Stänga fönstrerna och slå på värmen igen. Älskar när man kan vädra utan att det ska bli för kallt.

Puss o häj.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0