Mera snö..

Var ju så fint ute nyss?
Så gick solen i moln, och de börja snöa. Kan vi inte bara få fint väder nu, har ju så mycket snö redan.

Idag är jag ledig. Så det blir staden för ett ärende, sen åka till Maria. Så roligt när jag väl träffar henne. Aldeles för sällan. Så idag kommer bli en bra dag!

Annars jobbar man hela veckan. Tog även på mig helgen. Så de lär väl bli lite drygt, men va gör man inte för pengar. Alla med fast jobb eller åt minstonde ett hyfsat fast schema, fattar inte hur bra dom har det. Tänk på det! ;)

Men bara för att man tog på sig i helgen, så värkar alla ska göra nått kul. Och de är inte så att jag kanske kan vara med ändå, och bli lite seg. För jobbar Lördag 7-22 och Söndag 7-17. Haha.

Så ska köpa mig en fet jävla godis påse, och götta i mig hela helgen!
Om vi nu får pengar på fredag dvs.


Nä, nu ska jag göra mig klar!
Hejhopp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0