Lilla lördag.

Redan torsdag i morgon.
Helgen är alltså här innom kort igen.

Själv håller jag och Susanne på att inskola oss denna veckan på Attmarhem. Och det går väl bra. Men självklart är det något speciellt med hemtjänsten ändå.

Idag börjar vi 13.00 - 21.30. Ska bli kul att få pröva på en kväll också.

Annars är väl allt som vanligt bara. Utom att jag börjar bli riktigt förskyld. Inte bra. Hoppas det inte blir värre än såhär. En sak vart jag glad över att se idag i alla fall. Mitt HM paket är påväg. Trodde jag skulle få vänta en vecka till, men tydligen har det redan skickats. Som jag har längtat :)

 

Det innehåller lite kläder.
Och även 2 set. av dessa schyssta påslakan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0