Vilken helg, vilken lördag..vilka vänner man har!

Hade värkligen en super bra helg.
Fredagkväll drog först jag och evve in till stan och käka. Sen tillbringades resten av kvällen hemma hos mig. Ante tog hem en hel del polare, dom grillade osv. Så en annan kom ju i säng alldeles för sent. Eller tidigt kanske man ska säga, på morgonen.

Lördagen var det min tur att grilla. Och vi hade så trevligt alla. Även ante drog några polare hem också. Kvällen kunde ju inte bli så mycket bättre! Vi avslutade med Smedjan. Och där var det också hur kul som hällst!

Söndagen var vi rätt slut. Jag och nicke vaknade rätt tidigt, typ halv 8. Men låg kvar i sängen och myste o lyssnade på regnet, som bara öste ner. Tills plickten kallades. Då jag kände att jag måste städa. Haha. Vilket resulterade att jag måste väcka Evve också, hihi. Men annars vart det mycket slöning, film och även en pizza.

Mot kvällen drog jag och Nicke till lägenheten en sväng och fixa lite. Sen åkte vi till Hassela. Vart lite bus, körning med radiostyrd båt och film.



Åkte hem för ett tag sen,
för klockan fem ska jag börja jobba.

Satt nyss och tänkte på mina vänner. Vad skulle man göra utan er. Och dom allra närmaste. Även om ni kanske inte är så många, så har jag hällre få..men dom bästa! Älskar er! ♥



Just nu mår jag så himmla bra.
Puss på det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig med! <3 hade en kanon lördag !! hela helgen iofs, men lördan va en av dom bättre kvällarna :D

2010-05-25 @ 00:14:59
Postat av: Maja

Jag älskar dig med gumman! Snart tio år av bravader och dom ska aldrig få ta slut! All kärlek till OSS! :* ("v")

2010-05-26 @ 11:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0