Min lediga dag.

Igår vart en rätt tidig kväll.
Men det gjorde mig ingan alls!

Idag ska jag plocka lite i min stuga, som behövs göras när man varit slarvig och bara slängt alla saker på golvet. Jag slänger förmodligen inte mer än någon annan, men på 10 kvm så syns det nog mera.

Mitt paket har också kommit!! Wiii! Så ska snart dra upp och hämta det. Spännande! Synd att hälften av sakerna kommer i Maj.

Suttit och tänkt på så mycket nu senaste dagarna hur våran Nisse ha det hos sin nya familj. Skulle så gärna vilja ha tillbaka honom. Självklart Hampus gubben också, men han bor ju i Nangijala nu. Så han får jag träffa lite senare ♥





Annars så fortsätter jag och snorar som en 3:åring. Vaknar på morgonen att de är som sandpapper runt näsan. Längtar tills det är över. Fast en liten förskylning då man får lite hes röst bara är väl inge problemo. Men dessa jävla snor och nysningar kan ju gå och dö.


Aja, starta bilen o sedan dra på Ica! :)


Kommentarer
Postat av: Qia

Hej,

gillar din klädeshängare som du visar på bild. Var hittar man en så´n??

undrar Qia

2011-05-12 @ 12:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0