Härlig dag!

Ännu en dag då man inte legat på lat-sidan.

Dock inget jobb, men jag och Jess drog in till birsta för att först och främst kirra en klädställning åt mig. Men det slutade att vi båda kom hem med lite extra. Inte ovanligt.

När vi drog hem käkade vi lite mat, och drog oss ut på en prommis runt här i Matfors. Jätte skönt. Så jag kom inte hem förrän efter kl 18. Då började jag genast montera upp min ställning. Och nu har jag hängt upp alla kläder. Hade ju ca 30 galjar att röra mig med. Men kan ju säga att jag skulle behöft några fler. Men denna "brall-galjen" var super bra!




Måste ju bara lägga in en bild på min kära far sen helgen. Han/dom var nämligen på en försenad 40års fest. Och temat var Studio 54. (70-80 talet). Måste ju säga att han lyckades väldigt bra med sin förklädnad. Det fina halsbandet var jag så stolt med och köpte. Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0