Here we go.

Helgen slut igen.
Men det är en väldigt bra helg som tagit slut.

Idag jobbade man, sedan drog jag och höll på i lägenheten. Även Evve kom förbi, så vi drog till med att fixa min sängstomme tillsammans. Tur var väl det. Hade aldrig klarat det själv. Synd att Evves tå skulle få lida.

         

Nu äntligen börjar jag få rent golvet från allt slipdamm.
Kan säga att de är en del. Har till och med krype in i garderoberna och massa ställen. Så ska fortsätta i morgon att torka och damma. Även mor skulle komma och hjälpa. Så blir väl att putsa lite fönster och så också.

På torsdag blir det i alla fall Hassela. Jag längtar.
Så länge sen jag var där nu känns det som.

Nä, nu är jag en trött tjej. Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0