Löööördag!

Snart får man fullt upp med saker att göra.

Ska först upp på ica med evve. Vi ska handla tills ikväll. Jag ska handla inför en taco paj jag ska göra. Sen blir det duschen.

Senare så drar vi till Hassela. Då blir det afterski! Sen ikväll blir det film och pyjamas tema. Ska bli så skönt att ta det lugnt ikväll. Som det känns nu i alla fall. Slutar väl med att man blir rastlös. Men de hoppas jag inte.


Skulle ha en helvit helg också. Men jag och maja kom på att vi vill ju köpa något på afterskin. Dvs, inte cola. Så vi målar våran helg lite ljusgrå. Min helg blir väl liten touch av mörkgrå. Vart ju nämligen bjuden på en liten jäkel hos bror igår. Vilket va behövligt om man ska segra på singstar!


Ha en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0