Helg uppehåll.

Som det står ovan.
Men nu är jag hemma igen. Helgen har ännu en gång varit super! Tänk om alla helger kunde förbli det. Eller ja, jag skulle nästan mer se fram emot att jag längtade till vardagarna. För just nu hatar jag vardagarna på ett felande sätt. Hatar att jag är ledig.

Som vissa vet, andra inte, så tänkte jag ta mig i örat och börja röra på mig nu. Detta funkar inte. Även om jag sagt såhär nu 12554585 gånger innan, så måste jag göra ett nytt försök.

La även nyss upp ett förslag till några av mina kära vänner, som en kul grej också, som kan hjälpa oss alla att börja komma i form. Men tyvärr så fick jag inte så mycket respons. Det var tråkigt. Men sara var jätte possitiv till detta. Så vi får köra på egen hand. Vi lägger upp våra egna mål. Vi klarar detta! 

Jag startar i morgon med något bra. Det blir jag och mp3:n som drar ut på en prommis innan frukost. Ser till och med fram emot det.




Får väl se i morgon när jag vaknar hur stor lust jag har då att kliva upp och ut i kylan. Men som även jag också vet så är det första gångerna som är värst. Sen rullar det bara på! Någon stanns måste man ju börja.


GODNATT ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0