Varför?

Är sängen alltid som skönast när man måste kliva upp?

Det slår ju aldrig fel häller. Det var värkligen skönt med en prommis i morse. Tack för att det inte regnade. För igårkväll öste det ju ner.

När jag var på väg ner för våran brantbacke här hemma i morse så mötte jag min gamla lärare sen lågstadiet. Berit. Vi hejade på varandra och fortsatte gick bara. Efter någon sekund hör jag bakom ryggen, Men är det inte Josefine?

Hon kände igen mig även fast vi inte pratats vid eller något sen lågstadiet! Så jag fick en kram och vi pratades vid lite. Berit har jag alltid tyckt om. Jämt så snäll och go.

Där i mot nu stormar det ju och regnar ser jag. Piss väder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0