Nu börjas det.

Alla underbara program! Idag började ju Idol och även Andra aveny. Supersuper! Nu är det bara att invänta att One tree hill och Gossip girl.

Idag åkte jag och evve med min bil för att visa upp skärmkanterna. Dom ser ju inte så bra ut. Stackars lilla pärlan. Men nu ska det allt fixas. Lät väldigt positivt!
Tur man lagt undan lite pengar. 

Annars har det inte hänt så mycket. Agerat trädgårds mästare. 

I morgon blir det en tidig uppgång. Ska på vårdcentralen till kl 9, även gå dit. Sen kom jag och evve på den brilljanta idén att ta en morgon prommis. Så vi ska mötas på ica innan jag ska dit för att köpa schampo. Något som båda behövde. Ica öppnar ju ändå kl 8. Synd man inte är såhär hurtig varje dag. Det lär väl vara pensionärerna och vi i morgon där. Haha. 


Ha en fin kväll alla!  


Uppdt.

Jag köpte ju förästen 3 ljusgrejor idag. 
Tre små lycktor och en hängandes med fjärilar på. Jätte fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0