Hej.

Vart ett litet större hopp nu sen jag skrev sist. Minns inte vad det var som gjorde att jag inte orkade skriva. Men något var det säkert.

Är lite små le på att jag inte satt igång med min engelska som skulle börjat i måndags. Jag har värkligen ringt och ringt och ringt. När jag väl fick tag i en tant, så fick jag ett nr som tydligen hade hand om det jag skulle läsa. Men ikke. Så nu vet jag inte vart jag ska vända mig? Men jag tycker att dom som vet att jag skulle startat i måndags, borde ju kanske ringa upp och kolla om jag lever? Kan ju inte göra mer än att ringa ja. Ibland blir man bara för trött på saker och ting.

Igår kom nicke till mig. Vi hade bestämt oss för att åka bra tid till birsta idag, eftersom han var ledig. Vaknade vid nio och då var han i top form medans en annan tänkte "va är det frågan om". Han är ju van att kliva upp jätte tidigt på vardagarna, så enligt honom hade han fått 4 timmars sovmorgon idag. Haha. En annan var helt död.
Men iväg kom vi!

Senare blev det att följa med evve till tandläkaren. Och sen ännu en sväng till birsta igen. Köpte lite vin, och varor tills i morgon. Då blir det middag med brudsen.


Annars är jag ganska glad över två saker just nu.
Att One Tree Hill och Gossip Girl har börjat och det.

Ha det fint alla! Puss.

Kommentarer
Postat av: Maja

Och det:p?

hallå, något jag missat?

2009-09-21 @ 18:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0