Godmorgon!

Idag är det äntligen fredag. Som jag har sätt fram emot denna dag. Ikväll blir det middag här hos pappa med Evve, Maria, och Jess. Kanske blir 2 till. Ska bli så himla roligt. Länge sen vi gjorde något tillsammans. Sedan lördag blir det att till en början vara med släckten. Morbror Benny blir 50 bast. Får se hur länge det tar, jag blev chaffis lät det som. Efter, drar jag nog till hassela.


Skulle försöka hitta någon passande bild att lägga ut här. Men då stötte jag på en annan bild, som inte har med detta alls att göra. Men en bild jag aldrig tänker slänga. Fick den av nicke för ett tag sen, han ville se om jag minns den. Självklart gör jag det. Över 5års sen, skicka jag denna till nicke.


Så var vi inte spec gamla. Haha. Minns även varför det fattas ett N på slutet av jossa(n). För man hade bara vist många bokstäver på sig att skriva.


Aja, nu tror jag att jag ska dra mig upp ur sängen. Ta hand om min tvätt som torkat klart över natten. Sen börja greja inför kvällen. Eller slå på en film. Vi får se. Jag börjar ju alltid för tidigt med allt, så står jag där sen och har inget att göra.


Ha en kanon fredag! Pyssiluss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0