Godmorgon!

Idag var jag uppe tidigt. Först och främst ringde klockan 20 över sju. Varför vet jag inte. Hade väl lyckats ställt den. Men jag låg kvar och drog mig lite. Vid 8 ringde mobilen. Då var det angående kontakt personen! Så nu ska jag på möte nästa vecka och få träffa tjejen. Lite roligt att jag redan vet vem hon är. Känns som att detta kommer gå bra!

Hittills idag, har jag bara suttit med min engelska. Går rätt segt. Men har renskrivit en uppgift. Och håller på med en till nu. Har ju lite dubbelt med arbete just nu, eftersom jag inte haft nått office program förrän nu. Så har inte kunnat renskrivit och skickat in förra veckans uppgifter. Rätt körigt!! Och sitter jag för länge med en sak blir jag bara less. Så tog nyss en paus och käkade frulle. Som nu ungefär när jag sitter här.



Skulle behövt tvätta lite också.
Men jag tror jag skippar det, och tar de i morgon. Ikväll kanske det blir spinning. Får se om evve fortfarande vill med. Ska ta en titt om jess också är sugen. Skulle viljat sola också. 



Ajjja. Jag vill ha snö, jag vill ha snö!

Hej hopp! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0