Borta bra, men hemma bäst!

Välkommen hem kära far, och annalena!

I morse kom dom hem. Själv låg jag vaken i soffan och såg på tv. Hade skjutsat sara till bussen. Dom var jäkligt brun kan jag lova. En liten present fick jag också! En parfym och hudkräm. Men ville jag inte ha den, så kunde annalena köpa den av mig så kunde jag köpa någon ny. Men jag tycker om den mer och mer. Va väl inte riktigt jag. Men ju mer jag ha den på mig, desto mer vill jag ha kvar den.





Igår vart det simmning igen.
 Då bjöd dom även på morötter och juice. Tycker de är lite små gulligt. Även fast det är så lite folk, så fixar dom! Jag och sara bestämde oss även för att köpa ett klippkort. Så nu blir det simmning två gånger i veckan som gäller. Känns super att kommit igång med ett nytt försök att börja röra på sig. 

Fick också en jacka igår av mamma! Tack så jätte mycket! Så nu är det bara mössa och vantar som saknas. Men det kommer de också. Nu är jag redo för vintern!



Just nu sitter jag och kikar på när dom skrapar triss på 4:an. 
Tänk om man får den chansen. Nä drömmar kan man ha. 

Idag blir det först att vara hemma ett tag. Sen blir det att dra in och hämta sara, samtidigt som jag ska på systemet inför lördag. Måste klura ut va jag ska ha. Har jämt sån beslutångest. Haha. 

Efter det, blir det hassela. Ska bli kul. Blir där tills i morgon. Så ikväll blir det bara lugnt. Ska bli jäkligt skönt kan jag lova! Får man ladda tills i morgon!


Ha det fint alla! Puss

 

 

 


Kommentarer
Postat av: annie

åååh, jag ääääälskar JLo-Glow:) Har haft den i flera år, tycker den luktar så fräscht!

2009-10-02 @ 10:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0