Känner mig så glad just nu!

Även om dagen började dryg som fan. Men nu känns allt jätte bra! Pratade nyss med nicke, den gosen hade städat min bil och tvättat den. Han hade tydligen så tråkigt, gulligt iallafall.

Har även bokat klippning och färgning. Jag har ju inte vart hos frissan på ungefär ett år. Så mor sa att om jag ville kunde hon ge mig det. Så nu är tid för det inbokat också. Sen även en klänning till marie och lasses bröllop skulle hon hjälpa mig med. Tack så jätte jätte mycket! Så nu något framöver innan midsommar, blir det en tripp på stan för att leta nån fin klänning. Såg två ur fina nyss! Man ska väl inte ha helvitt på någons bröllop, finns det nån ljusrosa så är ju de super fint också! Får se va de blir för någon tillslut.   




Nu ska jag ta och käka upp min glass och bara lata mig lite till. Ska sitta och fylla i lite saker i min kalender som jag har framför mig. Lite halv taskigt väder ute också, så skulle haft nån bra film ikväll. Får fixa de sen.

Chao!


Kommentarer
Postat av: annie



johan har gjort slut....

2009-05-18 @ 16:24:34
URL: http://anniesvanberg.blogg.se/
Postat av: annie

ja, det var helt oväntat. allt var bra förra veckan, och han var precis lika gullig som alltid, och sen igår ville han göra slut..

2009-05-18 @ 16:51:03
Postat av: annie

det lär nog ta ett bra tag innan jag mår bra igen..

ja jag tyckte också vi var fina tillsammans.

2009-05-18 @ 23:03:53
URL: http://anniesvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0