Idag, va en bra dag.

Klev faktiskt upp halv sju i morse. Fast med lite om och men. Var ju så skönt att ligga lite kvar. Som sagt så skulle jag vara i stan kvart över åtta. På ett möte, Lernia. Mötet handlade om, ja..mig. Jag fick berätta lite om mig själv för min handläggare. Och vad jag gjort tills nu. Hur jag gick till väga med att söka jobb, osv. Mötet kändes faktiskt jätte bra. Kände mig så glad efter. Så jag ångra inte att jag gick på det.

Vart en lunch på stan med maja också. Trevligt trevligt. Länge sen man käka på stan nu. Så tyckte att de var dags att unna sig det. När maja var tvungen att dra tillbaka på jobbet, drog jag till saras skola. Hon och jag skulle ju åka till hassela när hon slutat. Så vid två drog vi till matfors. Jag hämtade lite saker hos pappa, sen bjöd sara på mjukglass innan vi for vidare!

Just nu sitter jag dömätt. Vi tästade att käka sånna där pommes fast i spiralform. Skit goda! Ett tips! Sen var dom lite kryddade också, de va kul. Även om de sved till lite extra i munnen för en annan.


Ikväll kanske de blir att jag och nicke åker och slaggar i matfors. Han ska nämligen åka och jobba i timrå tidigt i morgon, så jag tänkte hänka på, fast till pappa, så kan jag passa på att tvätta medans.

Det var väl de ända. En sak har jag iallafall lärt mig idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0